Dj Antoine – Welcome To St Tropez chords

Chords
Transpose:
CAPO 3rd fret,
Ratings please (:
AmGet fresh gotta stay fly
EmGet the jet I gotta stay high
GHigh up like a la la la
DAin't nothin here that ma money cant buy
AmDolce, Gucci and Louis V
EmYatch so big i could live in the sea
GYou for real u can't see me
D In these Euro frames the whole world change
Am etc...Mad bitches so much broads
Spendin like when i wanna fuck them all Get mad brain in ma very fast car Ferrari v12 Marilena on ma arm Ladies can't resist the charm Haters, kiss the ring or the Don And we do this all day, welcome to St. Tropez
AmWhoah, Party now
EmToo much money in the bank account
GHands in the air make you scream and shout
DWhen we're in St. Tropez
Whoah Party now Spending money in a large amount Hands in the air make you scream and shout When we're in St. Tropez Oh yeah Welcome to St. Tropez We make money, money we spending' Get mad Henny, swimming and women Imported lynin, Egyptian cotton The party just started, the party ain't stopin' Keep shit poppin', poppin these bottles Haters keep hatin', fu**n' these models So much money like we own the lotto Pull up to a club in a white murcielago He don't make dollars, he don't make cents He don't make you rich, he don't mean shit, shit Give me the shit. I mean how much better can it get Harleys, Maserati, Gallardos, we make too much doe And we spend it all day, welcome to St. Tropez Oh yeah Chorus
AmWhoah, Party now
EmToo much money in the bank account
GHands in the air make you scream and shout
DWhen we're in St. Tropez
Whoah Party now Spending money in a large amount Hands in the air make you scream and shout When we're in St. Tropez Oh yeah Welcome to St. Tropez
Please rate this tab:
x1.0